Catalogue sản phẩm AOS AQ-1000

https://drive.google.com/file/d/1xOzuPDlIvIYu_aBByfNxRTzZuGRv5ypG/view?usp=sharing

0₫

Thêm vào so sánh

Customer Service Executive

1.    POSITION SUMMARY/TỔNG QUAN VỀ VỊ TRÍ

Tittle

Chức danh

Customer Service Executive

Nhân viên dịch vụ khách hàng

Working location

Nơi làm việc

HN city

Tp.  Hà Nội

Working time

Làm việc

48hours/week, in shift

48 giờ/ tuần, theo ca

Purpose & role

Mục đích & vai trò

Customer Service function is a direct link between the company and the customers using/looking for product of A. O. Smith Vietnam, to maximise the business opportunities and taking good care of customers. The job function including receiving all calls & querries and complaints then responding immediately or coordinating with relevant departments and following up until the job be closed and customers sastisfy. Surveying customer satisfaction through happy calls.

The Customer Service Executive is accountable for providing the excellent Service to customers.

Phòng Dịch vụ Khách hàng là bộ phận kết nối trực tiếp giữa Công ty và Khách hàng đang sử dụng sản phẩm hoặc khách hàng tiềm năng của A. O. Smith Việt Nam, nhằm mục đích tối đa hóa các cơ hội kinh doanh và chăm sóc khách hàng một cách tốt nhất. Nhiệm vụ của bộ phận này bao gồm tiếp nhận các cuộc gọi, các yêu cầu và các phàn nàn từ khách hàng, tư vấn phản hồi khách hàng ngay lập tức hoặc điều phối với các bộ phận liên quan và theo dõi đến khi công việc được hoàn tất và khách hài lòng.  Khảo sát mức độ hài lòng của khách hàng thông qua các Happy Call.

Nhân viên dịch vụ khách hàng có trách nhiệm cung cấp dịch vụ khách hàng hoàn hảo tới khách hàng.

2.    PRINCIPAL DUTIES & RESPONSIBILITIES/ Nhiệm vụ và trách nhiệm chính

1.    Customer Service/Dịch vụ khách hàng

To provide customer service in excellent quality, accuracy and on-time and ensure customers sastify

Cung cấp dịch vụ khác hàng có chất lượng hoàn hảo, chính xác, đúng giờ, đảm bảo mang đến cho khách hàng sự hài lòng

·         Receive all incoming (inbound) calls and queries form customers or partners via telephone, fanpage, livechat, emails; handle or coordinate with other functions and follow up until the calls are closed and customers satisfied.

Tiếp nhận các cuộc gọi, yêu cầu từ phía khách hàng hoặc đối tác từ các kênh tổng đài điện thoại, tin nhắn từ facebook, livechat, thư điện tử; tự xử lý hoặc phối hợp với các bộ phận liên quan, sau đó theo dõi đến khi vấn đề được xử lý xong và khách hàng hài lòng.

·         Deliver outbound calls: happy calls, following up calls and other calls as required.

Thực hiện định kỳ các cuộc gọi khảo sát mức độ hài lòng của khách hàng, các cuộc gọi theo dõi và các cuộc gọi khác khi được yêu cầu.

·         Ensure 1/1 promise (Customer just needs to call 1 time, 1hour response) is met for every customer

Đảm bảo lời hứa 1/1 (khách hàng chỉ cần gọi 1 lần, 1 giờ phản hồi) đạt được cho mọi khách hàng.

·         Provide on time and acc urated reports/analysis/suggestions as required by line manager.

Nộp các báo cáo, phân tích, đề xuất kịp thời theo yêu cầu của trưởng bộ phận.

·         Recording accurately, timely and keeping carefully documents, data.

Cập nhật cính xács, kịp thời và lưu trữ cẩn thận mọi tài liệu, dữ liệu.

·         Other tasks as require by Line Manager from time to time.

Nhiệm vụ khác theo yêu cầu của trưởng bộ phận

2.    KPIs

-  Start working on time/ Làm việc đúng giờ

-  Complaint escalation rate less than 1%/ tỷ lệ phàn nàn lên cấp trên ít hơn 1%

-  100% Customer complaints & inquiries are acted as a matter of urgency and importance following 1/1 promise.

Đảm bảo 100% yêu cầu hoặc phàn nàn của khách hàng đánh giá là quan trọng và gấp, được giải quyết theo đúng tiêu chuẩn Mỹ 1/1

- 100% reports are accurate and on time/100% báo cáo chính xác và đúng hạn

- No complaint from customers about working attitude.

Không có phàn nàn của khách hàng về thái độ phục vụ.


3. COMPETENCIES REQUIRED/ Yêu cầu năng lực

Competency/Năng Lực

Descriptive Summary/Mô tả

Deliver Results

Đạt kết quả công việc

The drive and ambition to achieve goals/objectives of company or to deliver outstanding customer service

Tham vọng và luôn nhắm tới đạt mục tiêu cả công ty hặc mục tiêu cung cấp dịch vụ khách hàng hoàn hảo.

Act Commercially

Hành động hiệu quả

Being able to look at situations from a commercial perpective, can be from a smal things such as saving powder, paper, etc to big things such keep company’s property in good condition and always acting as an owner.

Luôn đánh giá, nhìn nhận sự việc trên góc độ của người làm kinh doanh hiệu quả, có thể đánh giá từ việc nhỏ như tiết kiệm điện, giấy tới những việc lớn hơn như luôn bảo vệ tài sản của công ty trong điều kiện tốt nhất và luôn hành động như một người chủ công ty.

Manage Self/

Điều tiết bản thân

Managing our own emotions to remain calm, focused and optimistic while dealing with a constant stream of tough demands.

Quản lý cảm xúc của chính mình để giữ bình tĩnh, tập trung và lạc quan trong khi đối phó với một loạt các vấn đề khó.

Work with Others/

Làm việc với người khác

Building relationships and collaborating with others (e.g. customers, colleagues, partners) to achieve our mission.

Xây dựng mối quan hệ và hợp tác tốt với khách hàng và các bộ phận khác (đồng nghiệp, đối tác) để hoàn thành mục tiêu của công ty.


Quyền lợi:

- Successful candidates can expect competitive remunerations and a dynamic, conducive working environment.

Làm việc trong môi trường chuyên nghiệp, có nhiều cơ hội học tập và phát triển.

- SHU Insurance, Premium Health Care.

Ngoài các bảo hiểm thông thường, sẽ có thêm bảo hiểm Medical Care (bảo hiểm sức khỏe).

- Internal events: Team building yearly, Quarterly Happy Time.

Các chương trình happy time, team building thường niên.

- Competitive salary.

Lương cạnh tranh


Please sent your CV to hr@aosmith.com.vn before 28.02.2020

Nếu bạn quan tâm đến vị trí công việc này, vui lòng gửi Cv về hr@aosmith.com.vn trước 28.02.2020.



0₫

Thêm vào so sánh

[New] Máy lọc nước A. O. Smith E2

Tính năng:

  • Công nghệ Mintech giúp bổ sung khoáng chất thiết yếu
  • Hệ thống giám sát điện tử EMS 2.0 an toàn sử dụng
  • Công nghệ RO - Side Stream kéo dài tuổi thọ lõi lọc
  • Cút nối nhanh thế hệ mới chống rò rỉ

9,800,000₫

Thêm vào so sánh

Marketing Executive

Job Description

Marketing Executive who will support marketing manager to build strategy and implement marketing activities specialized for new product introduction process.

Responsibilities

Planning:

  • Analyze and study market feasibility including value proposition, features, demand forecast, competitors, target market.
  • Work with team to build the product development strategy, annual marketing plan; planning in detail and executing the assigned marketing plans/programs in alignment with the orientations and goals of company.
  • Monitors, analyses and evaluates product performances and provides feedback, including the customer voices to Product Team.
  • Identify product / service changes to meet customer needs. Liaise with other areas of the organization to implement these changes.

Marketing Communication

  • Assist marketing manager in developing marketing mix plan including positioning message, selling point, recommended budget, timing, etc…
  • Cooperate with related department and monitor the implementation of Media planning, Digital activities, Event, PR, Promotion.
  • Develop relevant contents of product and brand on social networks, website.
  • Work with E-commerce partners to promote products and brand on Marketplace.
  • Manage budget & progress.

 

Other Tasks

  • Research and analyze competitors and competitor activity, identifying new opponents.
  • Stay up-to-date on current marketing trends and contribute to team culture by sharing ideas to improve marketing campaigns, and customer targeting.
  • Develop in-store POSM.
  • Create training material for internal parties (related department, promoters) & external.

 

Benefits

  • Successful candidates can expect competitive remunerations and a dynamic, conducive working environment.
  • Annual leave: 12 days/year.
  • 13th month salary & attractive yearly bonus scheme.
  • Allowance: Telephone allowance, Overtime allowance.
  • Training: take part in marketing training courses by internal and external program.
  • SHU Insurance, Premium Health Care.
  • Internal events: Team building yearly, Quarterly Happy Time.
  • Attractive Business Allowance Policy.

Qualifications

  • BA degree or above in economics, marketing, branding.
  • 2~3 years of working experience in branding / marketing or communication.
  • Having digitalized mind-set and experience in E-commerce is an advantage.
  • Good sense of advertisement and communication, as well as analytical ability, strategic plan development ability.
  • Good English, communication and presentation skills.
  • Positive working attitude, reliable, ability to multi-task and work independently as well as good team work skill.

 

What to expect

  • Largely office based with a lot of communication by phone, email and conference calls.
  • Travel may be required especially for visiting partners and agencies.
  • An important element of the marketing profession is networking at industry events, conferences and meet-ups.
  • The role can be challenging but rewarding due to the marketing and business success.


Please send CV to hr@aosmith.com.vn before 28/12/2019.

    0₫

    gift 28/12/2019
    Thêm vào so sánh

    Máy nước nóng bơm nhiệt hai phần A. O. Smith HPA

    Tính năng:

    • Tiết kiệm đến hơn 70% điện năng tiêu thụ
    • An toàn tuyệt đối cho cả gia đình
    • 02 chế độ vận hành linh hoạt

    76,000,000₫

    Thêm vào so sánh

    Hệ thống lọc nước uống đóng chai Merkur Series

    Tính năng:

    • Sử dụng màng lọc RO công nghệ cao của A. O. Smith, mang lại nguồn nước tinh khiết tốt cho sức khỏe với công suất lớn.
    • Thiết kế nhỏ gọn và tinh tế, dễ dàng di chuyển (từ sản phẩm model Merkur 15K trở lên).

    0₫

    Thêm vào so sánh

    Hệ thống lọc nước đầu nguồn AOS AQ-1000

    Tính năng:

    ỨNG DỤNG NAC – Công nghệ làm mềm nước tiên tiến không dùng muối hoặc hóa chất đảm bảo an toàn tuyệt đối cho sức khỏe và môi trường.

    HOẠT ĐỘNG LIÊN TỤC, BỀN BỈ - liên tục 10 năm với tổng dung tích 3,785 triệu lít nước.

    40,500,000₫

    Thêm vào so sánh

    Máy nước nóng bơm nhiệt trung tâm A. O. Smith HPI

    Tính năng:

    • Tiết kiệm đến hơn 70% điện năng tiêu thụ
    • An toàn tuyệt đối cho cả gia đình
    • 02 chế độ vận hành linh hoạt

    63,700,000₫

    Thêm vào so sánh

    Máy nước nóng bơm nhiệt tích hợp A. O. Smith CAHP-3HP

    Tính năng:

    • Tiết kiệm đến hơn 70% điện năng tiêu thụ
    • An toàn tuyệt đối cho cả gia đình
    • 02 chế độ vận hành linh hoạt
    • Nguồn nước nóng ổn định, đáp ứng mọi nhu cầu sử dụng

    138,900,000₫

    Thêm vào so sánh

    Lõi lọc than hoạt tính Carbon Block LX-352V

    Loại bỏ các chất hóa học bao gồm Clo, thuốc trừ sâu, hợp chất hữu cơ độc hại đồng thời xử lý mùi hôi, vị lạ trong nước.

    310,000₫

    Thêm vào so sánh

    Lõi lọc kết hợp SCB

    Loại bỏ các chất hóa học bao gồm Clo, thuốc trừ sâu, hợp chất hữu cơ độc hại đồng thời xử lý mùi hôi, vị lạ trong nước.

    310,000₫

    Thêm vào so sánh

    Technical supervisor (Hanoi)

    JOB DESCRIPTION

     

    Position:

    Technical CUM Customer Service Supervisor

    Department:

    Customer Service

    Vacant:

    01 – Hanoi

    Reporting line:

    Customer Service Manager

     

    JOB REQUIREMENTS

    Education:

    -          Graduated from technical training center or colleague is preferred.

    Experience:

     

    -          Minimum 2 years of experiences  in the same position and have knowledge of water purification is an advantage.

    Capabilities:

    -          Ability to organize and manage works

    -          Must be self-motivated and capable of working independently and under pressure.

    -          Must be determinate and sense of responsibility for assigned works

    Other requirements:

     

    -          Has a positive attitude and passion to provide good customer service

     

    ROLE: Able to implement the Technical and Customer Service activities effectively.

     

    RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES

    No.

    Description

    Measurement

    1

    Must be able to understand, troubleshoot and install the Water Purifier/ Air Purifier for proper operation.

     

    2

    Train & supervise installers, technician in the field to ensure that the proper installation, operation.

     

    3

    Work with Authorized Service Center to control after sale service activities in Provinces.

     

    4

    Plan and conduct customer surveys to improve service in meeting customer needs

     

    5

    Troubleshoot all issues and problems on the water purifier/ air purifier.

     

    6

    Deliver after sales, installation, maintenance service via contact center.

     

    7

    In coordination with customer service manager, customer service ( hotline) to plan and assign working task for installers.

     

    8

    Provide quality service to obtain optimum customer satisfaction & build good relationship with both internal and external customers

     

    9

    Recommends potential improvements, products, services or actions to management by collecting customer information and analyzing customer needs

     

    10

    Managing customer relation and handle special cases of customer complaints and requests with corrective actions.

     

     

     

     

     

    Package:

     

    ·         Gross salary: 18 mil

    ·         13th month salary

    ·         SHU Insurance, Premium Health Care

    ·         Bonus:

     

    MÔ TẢ CÔNG VIỆC

     

    Vị trí:

    Giám sát kỹ thuật và Dịch vụ khách hàng

    Phòng ban:

    Dịch vụ khách hàng

    Số lượng:

    01 – Hà Nội

    Quản lý trực tiếp:

    Trưởng phòng dịch vụ khách hàng

     

    YÊU CẦU

    Education:

    -          Tốt nghiệp đại học/cao đẳng hệ chính quy

    -          Ưu tiên ứng viên tốt nghiệp ngành kỹ thuật

    Kinh nghiệm:

     

    -          Ít nhất 2 năm kinh nghiệm tại vị trí đương đương và có kiến thức về máy lọc nước là một điểm mạnh.

    Yêu cầu:

    -          Có khả năng tổ chức và quản lý tốt công việc

    -          Có khả năng làm việc độc lập và dưới áp lực cao

    -          Có tính cam kết và tinh thần trách nhiệm cao đối với công việc

    Yêu cầu khác:

     

    -          Có thái độ tích cực và có niềm đam mê trong công việc để có thể mang đến cho khách hàng Dịch vụ tốt nhất.

     

    TRÁCH NHIỆM: Thực hiện và hoàn thành tốt các nhiệm vụ liên quan đến kỹ thuật và dịch vụ khách hàng.

     

    TRÁCH NHIỆM VÀ NHIỆM VỤ

    No.

    Mô tả

    Tỷ lệ

    1

    Có kiến thức, có khả năng lăp đặt và khắc phục sự cố Máy lọc nước/Máy lọc không khí.

     

    2

    Đào tạo & giám sát thợ lắp đặt, kỹ thuật viên trong lĩnh vực này để đảm bảo rằng việc lắp đặt, vận hành phù hợp.

     

    3

    Làm việc với Trung tâm dịch vụ ủy quyền để kiểm soát các hoạt động dịch vụ sau bán hàng ở các tỉnh.

     

    4

    Lập kế hoạch và thực hiện khảo sát để cải thiện dịch vụ trong việc đáp ứng nhu cầu của khách hàng.

     

    5

    Khắc phục mọi sự cố trên máy lọc nước/máy lọc không khí.

     

    6

    Cung cấp các dịch vụ sau bán hàng, lắp đặt, bảo hành, bảo trì thông qua trung tâm liên lạc.

     

    7

    Phối hợp với Trưởng phòng dịch vụ khách hàng và bộ phận Hotlines để lập kế hoạch và phân công nhiệm vụ làm việc cho Kỹ thuật viên.

     

    8

    Cung cấp dịch vụ chất lượng để có được sự hài lòng của khách hàng tối ưu & xây dựng mối quan hệ tốt với cả khách hàng nội bộ và bên ngoài.

     

    9

    Đề xuất các cải tiến về sản phẩm, dịch vụ hoặc hành động cho quản lý bằng cách thu thập thông tin khách hàng và phân tích nhu cầu của khách hàng

     

    10

    Quản lý quan hệ khách hàng và xử lý các trường hợp khiếu nại và yêu cầu đặc biệt của khách hàng.

     

     

     

     

    Chính sách đãi ngộ:

     

    ·         Lương cơ bản: 18,000,000

    ·         Lương tháng thứ 13

    ·         Đóng bảo hiểm đẩy đủ theo quy định hiện hành (BHXG< BHYT, BHTN)

    ·         Bảo hiểm khám chữa bệnh cao cấp

    ·         Thưởng: tối đa 20% tổng lương gộp cả năm

     


    Please Send CV to hr@aosmith.com.vn before 19 August 2019.

    0₫

    Thêm vào so sánh

    Sales Supervisor

    JOB DESCRIPTION

     

    Position:

    Supervisor

    Department:

    Sales

    Vacant:

    01 Hanoi

    Reporting line:

    MT Sales Manager or National Sales Manager

     

    JOB REQUIREMENTS

    Education:

    -          College or University graduate

    Experience:

     

    -          Sales staff management: : minimum 3  years

    -          Distributor management: minimum 3 years

    -          Preferably worked in multi-national company at least 1-2 years

    -          Preferably worked in fmcg, sanitary products or home appliances

    Capabilities:

    -          Route plan setting

    -          Coaching skills

    -          Sales forecasting

    -          Trade execution

    Other requirements:

     

    -          Self motivation

    -          Integrity and transparency

     

    ROLE: Able to implement the company sales and marketing activities effectively and manage the sales team assigned to achieve the good performance.

     

    RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES

    No.

    Description

    1

    Assign the sales KPIs for each sales staff within the area assigned.

    2

    Push and follow up the daily sales of each sales staff

    3

    Implement the Company activities including sales, marketing and POP

    4

    Accountable for setting the route plan of each sales staff and adjust the route plan effectively over time

    5

    Recruit, train and coach the sales staff in the assigned area

    6

    Collect and analyze the competitive activities and propose the proactive activities of AO Smith to increase sales in the territory assigned.

    Package:

     

    ·         Gross salary: 15 – 20 mil VND/ month

    ·         13th month salary

    ·         Bonus: maximum 20% annual salary


    0₫

    gift 24/08/2019
    Thêm vào so sánh

    Đại diện kinh doanh - Sales Representative ( 02 người)

    MÔ TẢ CÔNG VIỆC

     

    Vị trí:

    Đại diện kinh doanh (Kênh GT)

    Phòng ban:

    Kinh doanh

    Số lượng:

    02 – TP. HCM & Đà Nẵng

    Quản lý trực tiếp:

    Giám sát kinh doanh và Trưởng phòng kinh doanh

     

    YÊU CẦU

    Education:

    -          Tốt nghiệp đại học/cao đẳng hệ chính quy

    Kinh nghiệm:

     

    -          Ít nhất 2 năm kinh nghiệm tại vị trí đương đương và có kiến thức về máy lọc nước là một điểm mạnh.

    -          Ưu tiên những ứng viên có kinh nghiệm trong ngành Thiết bị vệ sinh, Vật liệu xây dựng, Thiết bị bếp, Hàng gia dụng

    Yêu cầu:

    -          Có khả năng tổ chức và quản lý tốt công việc

    -          Có khả năng làm việc độc lập tinh thần trách nhiệm cao đối với công việc

    -          Sử dụng phần mềm máy tính thành thạo.

     

    TRÁCH NHIỆM VÀ NHIỆM VỤ

    No.

    Mô tả

    Tỷ lệ

    1

    Phát triển thị trường về sản phẩm máy lọc nước và Máy lọc không khí  A. O. Smith.

     

    2

    Lập kế hoạch và tổ chức thực hiện kế hoạch kinh doanh đạt chỉ tiêu được giao theo tháng/quý/năm.

     

    3

    Giám sát và báo cáo doanh số của các đại lý theo tuần/tháng.

     

    4

    Thiết lập những những mối quan hệ kinh doanh mới bằng việc lập kế hoạch và tổ chức lịch công tác hàng tuần, tháng đối với những quan hệ kinh doanh hiện có hay những quan hệ kinh doanh tiềm năng khác.

     

    5

    Phối hợp với các bộ phận, phòng ban khác để thực hiện chiến dịch kinh doanh của Công ty.

     

    6

    Phối hợp với nhân viên Nhà phân phối thực hiện các chiến dịch kinh doanh của Công ty.

     

    7

    Giám sát , theo dõi công việc kinh doanh của các đại lý (Tư vấn và lập chương trình Khuyến mại nhằm thúc đẩy bán hàng cho các đại lý)

     

    8

    Giám sát, theo dõi hoạt động bán hàng của các đối thủ cạnh tranh và kịp thời thông báo quản lý.

     

    9

    Quản lý vật dụng quảng cáo (POSM) trong khu vực phụ trách.

     

    10

    Thực hiện các công việc khác được phân công.

     

     

     

     

    Chính sách đãi ngộ:

     

    ·         Lương cơ bản: 10,000,000

    ·         Lương tháng thứ 13

    ·         Đóng bảo hiểm đẩy đủ theo quy định hiện hành (BHXG, BHYT, BHTN)

    ·         Bảo hiểm khám chữa bệnh cao cấp

    ·         Thưởng: tối đa 20% tổng lương gộp cả năm

     

    Hồ sơ ứng viên xin vui lòng gửi về hr@aosmith.com.vn trước 24/08/2019. 


    0₫

    gift 24/08/2019
    Thêm vào so sánh

    Lõi lọc RO - Side Stream - 459610

    Mạnh mẽ loại bỏ các chất rắn hòa tan, kim loại nặng như asen, chì, thủy ngân... đồng thời loại bỏ các vi sinh vật như vi khuẩn, vi rút.

    1,850,000₫

    Thêm vào so sánh

    Lõi lọc than hoạt tính Carbon Block LX-455

    Loại bỏ các chất hóa học bao gồm Clo, thuốc trừ sâu, hợp chất hữu cơ độc hại đồng thời xử lý mùi hôi, vị lạ trong nước.

    320,000₫

    Thêm vào so sánh

    Lõi lọc PP 5µm - LX-456

    Loại bỏ gỉ sắt, kim loại, cát, các tạp chất rắn và các thành phần có kích thước lớn hòa trộn trong nước.

    230,000₫

    Thêm vào so sánh

    Lõi lọc PAC - LX-445

    Khử mùi và điều chỉnh vị.

    300,000₫

    Thêm vào so sánh

    Marketing Executive

    Position:

    Marketing Executive

    Vacant:

    01 – HCM

    Reporting line:

    National Sales Manager CUM Ho Chi Minh Officer Manager

     

    JOB DESCRIPTION:

    Drive the market share and volume growth in the assigned Modern Trade ( MT) & General Trade (GT) channel through the excellent planning and execution of both consumer and trade programs in the region.


    1. Marketing Management
    - Work with Marketing to align, input for marketing plans & activities

    - Align with GT & MT for trade & consumer marketing plans & activities both online & offline

    - Track, monitor, report performance of marketing plans/ activities in the assigned key accounts

    - Track, analyze competitor's activities, and propose action plans  

    - Strong control of daily operations manage sales ad-hoc, customer requests to provide the best customer service


    2. Budget Management
    - Control marketing budget spending as plan
    - Track, monitor, and report marketing budget spending


    3. POSM management
    - Give input to Commercial marketing on design of POSM
    - Align with GT& MT & manage supplier/ stakeholders for POSM production & delivery to the store/ sales office
    - Support Market Execution in terms of POSM deployment 
    - Analyze, report progress of POSM deployment in the assigned GT & MT


    4. Market Intelligent
    - Analyze monthly GT & MT performance based on internal and external data & competition report; propose action plan
    - Carry out Ad-hoc market report, analysis

    JOB REQUIREMENTS:

    - University/bachelor’s degree

    - Min 2-3 years’ experience in Marketing/ Sales for FMCG Company

    - Excellent analytical, organizational, project management and time management skills

    - Highly creative with experience in identifying target audiences and devising digital campaigns that engage, inform and motivate

    - Strong in communication, teamwork, negotiation, presentation, problem solving  

    - Ability to work under pressure in a dynamic environment

    - Good command of English

    Please send CV to hr@aosmith.com.vn to 15/06/2019.

      0₫

      Thêm vào so sánh